Personliga smycken med Charms från Pilgrim

När jag fyllde år fick jag jätte fina smycken av min kusin och kompis F samt hennes familj. Jag fick ett armband, ett halsband samt en berlock av märket Pilgrim. Vad jag inte visste då var att samtliga berlocker enligt Pilgrim kallas Charms och att det finns massor av charms samt speciella charms halsband och armband att sätta charmsen (berlockerna) på. En riktigt cool idé som gör att man kan variera sina smycken nästan oändligt mycket!

Varför inte ge din kompis en liten resväska när hon ska åka bort eller en halloween pumpa när det är Halloween. Till någon som älskar smink kan man ge ett läppstift och till någon man älskar bokstäverna LOVE.

Några av smyckena nedan kan köpas hos Le Shop, annars kan man spana in återförsäljare på Pilgrims hemsida.

Jag ska definitivt uppdatera mitt halsband och armband med några fler charms!

charmspilgrim 

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Skönhet, Smycken, Vill ha

Kommentera

