Jag med i Sofis mode!

Guess what?!

Jag ska vara med i Sofis mode, dvs. i en bilaga till Aftonbladet!

Förra veckan hörde nämligen en frilansjournalist som skriver för Aftonbladet av sig till mig och frågade om hon fick intervjua mig om pms. Hon skulle nämligen skriva ett reportage om pms och hade sökt på pms på nätet och hittat till ett inlägg där jag skrev om mina pms-problem. Jag var lite tveksam till en början eftersom artikeln skulle handla om just pms, men när jag tänkte efter så är det väl inget pinsamt med det, det har väl i princip varje tjej, dock kanske inte alla blir lika bitchiga som jag när de har pms

Så jag ställde upp på en intervju som hölls via telefon eftersom journalisten bodde i Stockholm. Intervjun gick bra och jag fick läsa och godkänns texten efter att den var klar.

Så idag skedde det roligaste av allt, det kom en fotograf och fotograferade mig. Han stannade i lite drygt en halvtimme och tog massa bilder. Någon/några av dessa ska sedan användas till reportaget som ska handla om mig! Det ska bli grymt kul att både se och läsa reportaget!

Jag vet dock inte ännu när reportaget ska publiceras, men jag meddelar er när jag vet!

sofipms

2 kommentarer

Filed under Händelser, Roligt

2 responses to “Jag med i Sofis mode!

  1. Pingback: Spring och köp Sofis mode! « Emelia.nu

  2. Pingback: Artikeln i Sofis mode… « Emelia.nu

Kommentera

