Bordsspel är roligast!

Trots att datorerna i princip tagit över våra liv tycker jag ändå att bordsspel är roligare än både datorspel och tv-spel. När det snart är juletider och man umgås mycket tillsammans med släkt och vänner är det perfekt att ta fram ett bra bordsspel och spela tillsammans. Varför inte köpa ett nytt spel inför julen!?

Företaget Bra Spel tycker jag har väldigt många bra spel. Själv har jag dessa och de är samtliga båda roliga och underhållande:

braspel

Något av dessa spel ska jag se till att införskaffa innan julen är här:

spelvillha

1 kommentar

Filed under Roligt, Spel

One response to “Bordsspel är roligast!

  1. Pingback: Bordsspel jag vill ha! « Emelia.nu

Kommentera

