Tidningsfrossa!

Det bästa som finns när man kommer innanför dörren är att se en tidning på dörrmattan! Igår när jag kom hem låg både Hennes och Glamour där. Hennes prenumerar jag på och Glamour har jag av någon anledning fått hem gratis två gånger nu. Fick med ett brev med den första tidningen där det stod att jag skulle få prova på den i 3 månader, inte fel! Tycker inte att tidningen är världens bästa, men några bra reportage brukar den innehålla. Gillade den dock mycket bättre när Charlotta Flinkenberg var chefredaktör. Alla tidningar hon varit chefredaktör för har jag gillat. Först Veckorevyn, som jag prenumererade på förr, därefter Glamour som jag också prenumererade på då hon var chefredaktör och nu Chick, som jag ännu inte prenumererar på. Jag funderar dock på att börja, jag har nämligen köpt varenda nummer sedan tidningen kom ut! Just nu prenumererar jag på Family Living samt Hennes. Båda två riktigt bra tidningar!

På vägen hem från jobbet köpte jag med mig både Aftonbladet och Expressen, bara för att även kunna köpa deras bilagor, dvs. Klick! och Fredag. Klick! brukar jag se till att köpa varje fredag eftersom jag älskar skvaller. Bilagan Fredag blev jag sugen att testa eftersom jag läst om att den fått nytt utseende och innehåll, hoppas dock inte så mycket på den. Aftonbladet brukar vara mycket bättre. Jag har alltid varit en Aftonbladet tjej!

Nej, nu ska jag ta och krypa upp i soffan tillsammans med mina tidningar och bläddra lite i dem medans jag kikar på idol. Ha en trevlig fredagskväll!

tidningsfrossa

1 kommentar

Filed under Tidningar

One response to “Tidningsfrossa!

  1. Vad kul att du gillar vår tidning! Hoppas du gillar hemsidan också. Det kommer att hända massor av spännande grejer där framöver. Kram!

Kommentera

