Mini för Cubus

Ingen har väl ungått att modellen Mini Andén är frontfigur för Cubus höstkampanj! Faktiskt har deras val av modell gjort att jag lagt märke till Cubus. Förr har jag aldrig lagt märke till att Cubus gjort reklam överhuvudtaget. Men nu tycker jag Cubus gör reklam i princip överallt!

Själv har jag aldrig shoppat någoting överhuvudtaget på Cubus, har besökt butiken några få gånger men aldrig hittat något jag vill ha. Men på några av de reklambilder som figurerat i tidningar har jag faktiskt sett en del snygga plagg, på just Mini Andén. Frågan är om plaggen verkligen är så snygga på mig som på Mini, troligtvis inte… Mini är ju grymt snygg så vilket plagg som helst skulle nog se bra ut på henne! Men visst tror jag att Min kan höja trendfaktorn på Cubus, jag kommer dock inte göra så att försäljningen ökar… Tyvärr har jag samtliga gånger jag sett reklam för Cubus trott att det varit reklam för JC, vet inte varför men vid en snabb titt är nog teckensnitten ganske lika?!

mini-anden-for-cubus

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder

Kommentera

