Yes, lite tid över för serier!

D är inte hemma och jag har gjort alla måsten, vilket betyder att det är fritt fram att se ett avsnitt av en serie eller två! Jag älskar verkligen att titta på serier, att få komma bort från en trist verklighet för en liten stund är inte fel! Frågan är om jag ska se ett avsnitt av Desperate Housewives eller Grey’s Anatomy. Det lutar åt Desperate Housewives, då vet jag garanterat att jag kommer få mig ett gott skratt. Jag älskar verkligen den serien, helt klart min humor! Grey’s Anatomy har däremot blivit tråkigare med tiden, inte alls lika bra nu som i början, kanske dags att lägga ner serien snart eller komma på nått nytt. Känns som att i princip samma sak händer i varje avsnitt…

Igår såg jag två avsnitt av Gossip Girl. Helt klart den bästa serien just nu! Jag längtar redan till nästa avsnitt!

despgrey

1 kommentar

Filed under Serier, Tv

One response to “Yes, lite tid över för serier!

  1. Grey’s Anatomy är ju bara bäst! Jag får inte nog! 🙂

    Kolla gärna in på min blogg, säljer allt från kläder, skor och väskor till prylar!

    http://caipirinhacupcakes.blogg.se

Kommentera

