Ingen bra start på morgonen…

I morse när jag kom ut till bilen var den helt igenfrusen så det var bara att ta fram skrapan och skrapa rutorna. Problemet var bara att jag inte hittade någon skrapa! Jag letade i framsätet, i dörrarna, i baksätet, i bagaget och i handsfacket men där fanns ingen skrapa. Som tur var har jag fullt med kort i plånboken, så JC-kortet fick fungera som skrapa. Fatta att jag blev sur! När jag sedan kom ned till jobbet där min cykel stod och skulle ta den till kontoret var min sadel frusen, så det var bara att skrapa den också!

När jag väl kom till jobbet skickade jag följande mail till D:

mail-d1

Så hädanefter tänka jag ta cykeln till jobbet, det tjänar jag faktiskt tid på! I alla fall om man ska skrapa rutor med ett JC-kort som är värdelöst!

Följande svar fick jag av D när han kom till jobbet:

svar-d

Det är ju tur att någon av oss har koll, NOT!

Lämna en kommentar

Filed under Händelser, Jobbigt

Kommentera

