Chatta med Ikea

Ikea har de en smart tjänst för alla som vill komma i kontakt med dem och har ont om tid och inte orkar sitta i telefonkö, nämligen en chatt. Genom att klicka på en länk öppnas ett nytt fönster med en chatt där man i realtid får prata med en person på Ikeas kundtjänst. Jag provade själv chatten idag eftersom jag ville ha reda på varför en barstol som jag sett i Ikea-katalogen inte fanns med på deras hemsida. Jag skrev min fråga i chattfönstret och efter bara någon minut fick jag svar på min fråga, riktigt bra! Ett jätte smidigt sätt att få hjälp på som går snabbt. Rekommenderas!

ikeas-chatt

Lämna en kommentar

Filed under Inredning, Rekommenderas

Kommentera

