Lördagsplaner…

Att redan på onsdagen ha planer inför lördagen kan inte vara nyttigt, det gör ju inte direkt att tiden går snabbare… Och egentligen ska jag inte göra något speciellt utan mina planer går ut på att jag ska sitta hemma under en varm filt och se på serier och käka kebabrulle till lunch. Inte mycket till planer va?! Jag ska dessutom ligga så mycket det bara går i sängen och sova samt göra så lite som möjligt.

Jag känner mig nämligen inte alls pigg just nu. Jag har blivit förkyld, är jätte snorig, har ont i halsen och nyser en massa. Kanske håller jag på att bli sjuk? Vore ju inte så konstigt om jag blir sjuk med tanke på att D var jätte förkyld förra veckan och svettades som bara den. Än har jag inte börjat svettas men jag känner mig väldigt trött och seg. Längtar bara till helgen när jag ska få sova!

kebabrulle

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

