Gud vad jag är smart!

Igår kväll när jag och D precis gått och lagt oss kom jag att tänka på att det kanske är dags att besikta bilen snart. D tyckte också att det borde vara dags så vi kom överens om att han skulle kolla upp detta i morgon. Detta orkade självklart inte jag vänta på så jag surfade in på nätet så fort jag kom till jobbet i morse och hittade med hjälp av en kollega svaret på när bilen skulle besiktas, faktiskt inte förrän nästa år! Eftersom vår bil är så pass ny (2004) behöver vi ännu inte besikta den varje år. Jag ringde och berättade detta för D som satt på tåget på väg till Stockholm, men han trodde såklart inte på mig, så jag fick maila beviset till honom:

maild

När D kom till jobbet fick jag följande svar:

bra-jobbat

Som vanligt måste jag överbevisa honom innan han tror på mig, han litar aldrig på mitt ord! Men han tyckte ju i alla fall att jag gjort ett bra jobb 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Händelser

Kommentera

