Snygga nyheter från H&M

Nu när det snart är dags för julfester, julbord, julafton och nyårsfest är det ju tid för lite shopping av snygga festkläder.

Eftersom jag blivit helt frälst utav H&M’s uppdaterade webbshop besökte jag den för en liten stund sedan och klickade mig in bland nyheterna. Det skulle jag verkligen inte ha gjort, det fanns nämligen grymt mycket snygga party-outfits. Så mycket snyggt att jag inte kunde motstå vissa plagg utan helt enkelt blev tvungen att klicka hem några av dem. Nu är bara frågan om jag även ska ta och klicka hem de turkosa skorna för 298 kr!? Tror de skulle passa grymt bra tillsammans med den turkosa kjolen, svart linne, svarta strumpbyxor samt den turkosa hårsnodden. Men frågan är hur mycket jag kommer använda dem annars. Klacken är 10 cm hör, så höga klackar har jag aldrig haft. Och kan jag inte gå i skorna är det ju ingen idé att köpa dem… Vad tycker ni?

Den snygga väskan vore ju inte heller fel att ha, men hur ofta kommer jag använda den liksom… Hjärtörhängena var också grymt läckra, men inte heller de la jag i varukorgen… Men det går ju alltid att lägga till fler varor till min beställning, den ska nämligen inte skicka iväg förrän tidigast nästa vecka 🙂

snygga-nyheter-fran-hm

2 kommentarer

Filed under Kläder, Mode/Kläder, Shopping

2 responses to “Snygga nyheter från H&M

  1. Sofia

    De turkosa skorna såg jag finns i affären också, iaf i Linköping, gick förbi deras skyltfönster vid kvällspromenaden. Så du kan ju alltid prova dem först innan du bestämmer dig, det är ju lite säkrare, det där med skor är lita vanskligt att köpa över nätet. Fast det funkade ju iofs med mina diesel skor från asos, sitter som gjutet, men det gör lite ont i fötterna efter en kväll i högklackat, men vill man vara fin får man lida pin. Kjolen var för övrigt riktigt läcker!

  2. Pingback: Inga Charlotte Perelli ben direkt…! « Emelia.nu

Kommentera

