Röd förvaring!

När jag såg på Nyhetsmorgon på Tv4 igår morse fick jag se ett par jätte snygga röda lådor som såg ut att stå i en Expedit hylla från Ikea. Lådorna liknade de transparanta lådor vi har i vår Expedit hylla i datorrummet.

Så fort jag fick tag på en dator surfade jag in på Ikea och mycket riktigt var det en Expedit hylla samt lådorna Lekman de hade haft i Nyhetsmorgon. När vi köpte Lekman lådorna för lite drygt ett år sedan fanns de endast i transparant men nu finns de även i röd och blå genomskinlig plast. Nästa gång jag besöker Ikea ska två stycken röda lådor inhandlas. Två transparanta lådor får helt enkelt lämna plats åt de röda och mycket coolare lådora 🙂

expedit-rod

Lämna en kommentar

Filed under Inredning, Shopping

Kommentera

