Släktkalas!

I helgen var det ju släktkalas för mig för att fira min 26 års dag. Fatta att jag är 26 år! Det är ju jätte gammalt! Kommentaren jag fick från både farmor och mormor var: ”När jag var 26 år hade jag två barn!” Snacka om pik! Eftersom det var Halloween i fredags valde jag att ha lite Halloween tema på mitt kalas. Vi hängde upp lite svarta och orangea ballonger samt tog fram några olika plastdjur som mamma har på lagar 🙂

Det var jätte trevligt på kalaset, massa gott fikabröd och jätte god kvällmat. Självklart var alla mina släktingar lika underbara som alltid. Jag älskar släktkalas! Jag var dock lite sur på kalaset eftersom D valde en innebandymatch istället för mitt kalas, men som tur var dök han i alla fall upp till kvällsmaten!

Jag fick massa fina presenter. Av syrran och brorsan fick jag den efterlängtade klädstegen som jag velat ha jätte länge. Jag fick också massa fina smycken och blommor samt pengar och ett presentkort på Relax hud och hälsa här i Degerfors.  

1 kommentar

Filed under Party, Presenter

One response to “Släktkalas!

  1. Pingback: Personliga smycken med Charms från Pilgrim « Emelia.nu

Kommentera

