Smygtitt på julsakerna från Cult Design

Igår när jag och mamma var inne i Karlskoga gick vi in på Pallmans Produkter för att se om de hade plockat fram julsakerna från Cult Design, det hade de inte gjort ännu vilket i och för sig är bra med tanke på att det är typ 2 månader kvar till jul, men lite synd eftersom jag gärna hade velat se hur julsakerna ser ut. Mamma är dock inte blyg så hon frågar när de tänker plocka fram julsakerna. Vi får då svaret att hon har dem på lagret och att vi kan få gå in där och smygkika på julsakerna. Det tackade vi självklart inte nej till!

Det fanns några snygga saker som jag kommer inhandla. Men tyvärr blev jag besviken på två av sakerna jag tänkt köpa. Nämligen elljusstaken som jag trodde var mindre… Den var jätte stor och kommer inte alls passa in i mitt köksfönster! Synd, då den är ju grymt läcker! Även tabletterna blev jag besviken på, varför tillverka tabletter i filt!? De blir ju smutsiga direkt och filt går väl knappast att tvätta utan att det blir nopprigt. Nej, de skulle ha satsat på samma modell som tidigare tabletter!

Men lite shopping blir det allt framöver!

Lämna en kommentar

Filed under Inredning, Jul, Shopping, Vill ha

Kommentera

