Shopping av massa tröjor på Lindex

Jag har alltid tyckt att kläderna på Lindex har varit väldigt mycket kärring, men nu har jag faktiskt ändrat mig (eller har jag kanske blivit gammal??). Har på senaste tiden hittat massa snygga tröjor och t-shirts där. Idag shoppade jag loss rejält när jag och mamma tog en sväng till Karlskoga efter jobbet. Det blev 4 t-shirts, en kortärmad skjorta, röda strumpbyxor samt ett rosa band. I och med köpet av två av t-shirten samt rosa bandet stödjer jag dessutom cancerforskningen.

1 kommentar

Filed under Mode/Kläder, Shopping

One response to “Shopping av massa tröjor på Lindex

  1. Visste inte att de var så billigt och bra priser på tröjor på lindex. Några andra bra tips på kläder som du kan köpa online i webshop?

Kommentera

