26 år!

I morgon fyller jag 26 år. Eftersom jag och D åker till Milano i morgon kväll bjöd mina föräldrar mig på mat idag istället för i morgon. Det är nämligen en tradition att mamma bjuder på den mat man önskar när man fyller år! Maten var gudomligt god! Efter maten fick jag en present, en jätte fin klänning från Esprit. Den har jag nu packat ned i resväskan och hoppas kunna använda den under resan.

När vi kommer hem på söndag kväll har mamma erbjudit oss att äta där och då ska jag få resten av mina paket. Jag längtar! Nej, nu måste jag ta och göra mig i ordning. Planet lyfter inte förrän 18.05 i morgon, så jag ska jobba några timmar på förmiddagen innan vi åker mot Nyköping. Vi hörs när jag kommer hem!

2 kommentarer

Filed under Presenter, Resa

2 responses to “26 år!

  1. Grattis på 26 års dagen Emelia!
    Ha de gôtt nu nere i Milano.

  2. Marit

    Hej Emelia! Får väl börja med att säga grattis på födelsedagen i efterskott =) Jag hamnade på din blogg när jag sökte på restips milano. Jag och min Sambo kommer att åka dit nu på lördag, vi är 23 & 27 år gamla, och tänkte höra om du orkar och vill, kan tipsa lite om vad vi inte får missa etc. i bloggen eller via mailen, vi hade varit supertacksamma =) Hoppas att ni hade en bra resa! Kramar Marit & Christer

Kommentera

