What happens in Vegas…

Igår hyrde jag och D filmen What happens in Vegas… Jag ville faktiskt se den redan när den gick på bio, jag älskar nämligen Ashton Kutcher och Cameron Diaz är det heller inget fel på! Men D hade ingen lust att gå på denna film, tyckte inte det var en bio film… Men nu när den kommit ut på DVD gick D med på att hyra den. Och han tyckte faktiskt att den var bra! Vilket jag också gjorde! Av mig får den 7/10 i betyg.

Till en början var jag ganske besviken på filmen, trodde den skulle vara betydligt mycket roligare. Men det var mest dåliga skämt som du måste ha riktigt dålig humor för att skratta åt. Men sedan blev filmen bara roligare och roligare och slutet var riktigt romantiskt, precis vad jag hoppades på! Jag älskar romantiska slut!

Filmen handlar om Jack (Achton Kutcher) och Joy (Cameron Diaz) som aldrig har träffats förr men vaknar upp efter en blöt kväll i Las Vegas och upptäcker att de inte bara har gått och gift sig utan också tillsammans vunnit storvinsten på jackpot… samt att de inte står ut med varandra. Den ena fantasifulla jävligheten följer nu på den andra då de båda försöker komma ur äktenskapet och få pengarna för sig själva.

Jag har alltid tyckt att Aschton Kutcher ser bra ut, men efter att ha sett denna film tycker jag att han ser grymt bra ut! Fattar inte att en så snygg kille kan falla och vara tillsammans med Demi More som är 18 år äldre än vad han är… Hon skulle ju faktiskt kunna vara hans mamma!

Lämna en kommentar

Filed under Film

Kommentera

