Seriekoll

När man följer så många serier som jag gör (det beror helt klart på vem man jämför med, jag tycker dock att jag följer många serier!) blir det till slut svårt att hålla reda på när en serie sänds samt vilka avsnitt man har sett och vilka man inte har sett. Jag har därför skapat ett excelblad där jag skrivit när ett avsnitt sänds samt vilka avsnitt jag inte sett ännu, med hjälp av en färgkodning. Så har ni svårt att hålla koll på de serier ni följer är ett excelblad att rekommendera!

Lämna en kommentar

Filed under Rekommenderas, Serier

Kommentera

