Jag som sumobrottare

Jag har glömt att berätta att jag var på 30-års kalas för några veckor sedan. Det var min kusins sambo som fyllde år. På festen gjorde vi något jätte roligt! Min kusin och hennes sambo hade nämligen hyrt sumobrottningsdräkter och en sumobrottningsmatta. En riktigt kul festidé. Nästan alla brottades, gammal som ung. Resterande gäster stod och tittade på, jätte kul!

Jag brottades mot min pappa, bästa av tre rounder. Gissa vem som vann? Pappa såklart! Jag hade ingen chans. Vad svårt det var att vara tjock, när jag ramlade kunde jag inte ens ta mig upp själv utan var tvungen att få hjälp… Tur att man inte väger så mycket ändå!

Lämna en kommentar

Filed under Party, Roligt

Kommentera

