Seriesatsning!

Eftersom jag varit lite trött på att blogga den senaste tiden och mest varit intresserad av serier startade jag en ny blogg som bara skulle handla om serier. Jag hann skriva kanske 20 inlägg innan jag tröttnade, tycker helt enkelt att det är roligare att skriva om lite allt möjligt, och inte bara fokusera på en sak!

Ett av mina största intressen är helt klart serier så därför kommer jag skriva lite mer om serier från och med nu här på bloggen. Jag har ju sedan tidigare en kategori vid namn Serier, från och med nu kommer denna kategori att utökas! Redan ikväll kommer det komma massa nya inlägg eftersom jag kommer ta några av de inlägg jag skrev på den ”nya” bloggen och lägga upp här istället…

Under kategorin kommer ni kunna läga allt möjligt som berör serier, allt från sammanfattningar av aktuella avsnitt samt information om när en ny serie börjar.

Lämna en kommentar

Filed under Serier

Kommentera

