Ny vinterjacka!

Äntligen har jag fått tag på en vinterjacka och precis den vinterjackan jag ville ha! En röd vinterjacka i modellen Madison Parka från Didriksons. Jag sprang runt hela Stockholm och letade efter jackan men den fanns ingenstans. Men på butiken Femmans Sport i Nordstan i Göteborg hängde den och bara väntade på mig!

Efter att jag inte hittat jackan i Stockholm funderade jag en hel del på vart jag skulle få tag i den. Så en dag får jag för mitt inre syn på inredningen i en butik som jag tror mig ha besökt i Göteborg tillsammans med D för några år sedan när D var ute efter en ny vinterjacka. Jag kommer ihåg att den låg i en källare, that’s it! Jag frågar D om han kommer ihåg butiken och han nämner Inter Sport i PUB-huset i Stockholm, men jag säger till honom att jag har för mig att butiken låg i Göteborg. Efter en stund går det upp en ljus för D och han minns butiken. Och när vi åkte till Nordstan för att hitta butiken, hittar han den faktiskt på direkten. Femmans sport är en riktigt bra butik om man är ute efter en vinterjacka, de har vinterjackor i alla möjligt modeller och från massa olika märken, helt klart värt ett besök om du befinner dig i Göteborg och är ute efter en vinterjacka!

3 kommentarer

Filed under Mode/Kläder, Shopping

3 responses to “Ny vinterjacka!

  1. Pingback: Göteborgs besök « Emelia.nu

  2. fia

    vad är det för jacka?
    vilket märke? 🙂

  3. Frida J

    Vilket märke och hur mycket kostade den?

Kommentera

