Avbeställd shopping från H&M

När man impulsshoppar kan det ibland bli fel. I dessa fall gör det inte så mycket att H&M har långa leveranstider för då hinner man avbeställa de plagg man inte vill ha! Något jag gjorde häromdagen. Jag beställde ju en skjorta, en kortärmad stickad tröja samt ett par UGG’s kopier från H&M en morgon för några veckor sedan. Den kortärmade stickade tröjan samt UGG’s kopiorna är nu avbeställda. Tröjan bestämde jag mig för att avbeställa efter att ha provat den i Stockholm, den var helt enkelt för stickig för för, jag tål inte att ha stickiga plagg mot halsen! UGG’s avbeställde jag helt enkelt av den enkla anledningen att det inte finns någon vits med att ha ett par UGG’s kopier när man har ett par äkta!

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Shopping

Kommentera

