UGG’s som vinterskor!

Jag har bestämt mig för att inhandla Ugg’s som vinterskor, inga kopior utan äkta, dvs. Ugg Australia. De äkta bootsen är gjorda av fårskinn av högsta kvalitet. De har en utsida i mjuk mocka och insida och innersula av fodrad lammull. Ullen har unika egenskaper som håller en varm när det är kallt och sval när det är varmt. De väger dessutom nästan ingenting.

De kostar ganska mycket, ca. 1800 kr, men det tycker jag det är värt. Jag ska dessutom inte köpa någon dyr vinterjacka i år utan satsar lite mer pengar på ett par varma och förhoppningsvis sköna vinterskor! Jag ska försöka hitta en affär i Stockholm i helgen som säljer dem så att jag kan prova dem och eventuellt köpa dem. De finns för 1799 kr på Brandos, som dessutom har fri frakt och fri retur, så därifrån kommer jag beställa bootsen om jag inte hittar dem någon annanstans eller om de är billigast där. Det lutar åt att det blir den korta modellen i svart, för svart passar verkligen till allt och blir inte så lätt smutsigt, men vi får se vad det blir…

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Vill ha

Kommentera

