Jag älskar kortärmade stickade tröjor!

När jag fick se den här snygga kortärmade stickade tröjan Ebbas blogg blev jag kär direkt! Jag gick in på Lindex’s hemsida för att se om den fanns i deras webbshop, men det gjorde den tyvärr inte… Några dagar senare när jag som vanligt besökte Ebbas blogg fick jag se att hon skrivit ett inlägg där hon meddelade att tröjan nu fanns att köpa i Lindex’s webbshop. Jag surfade genast dit, men den var slut i min storlek… Snacka om att en känd bloggerska kan göra reklam, slut direkt i nästan alla storlekar, vilken kraft hon har!

Jag skickade då ett mail till Lindex’s kundtjänst och frågade om tröjan skulle komma in i min storlek i webbshoppen snart. Jag fick ett snabbt svar där de meddelade att tröjan inte skulle komma in i webbshoppen något mera men att hon kunde kolla om tröjan fanns i valfri butik. Jag svarade och bad henne kontrollera om tröjan fanns i min storlek på Lindex i Karlskoga. Efter bara en liten stund fick jag svaret att den finns i Karlskoga. Så efter jobbet tog jag bilen in till Karlskoga för lite shopping på Lindex. Tröjan jag ville ha shoppades fast i beige istället för grått, den fanns i grått också men eftersom jag redan har en kortärmad stickad tröja i grått ville jag variera mig lite. Jag provade ytterligare en snygg kortärmad stickad tröja, men det fick räcka med en stickad tröja tyckte jag… En stickad mössa samt stickade vantar i grått fick också följa med hem!

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder, Shopping

Kommentera

