Nyklippt!

Idag hade jag bokat klippning klockan 16.00, alltså direkt efter jobbet. Jag tycker det är perfekt att boka in en klippning direkt efter jobbet! Att efter en stressig arbetsdag få sätta sig ned, ta det lungt och bli ompysslad samtidigt som man läser en skvallertidning är helt underbart. Det var faktiskt lite för skönt ibland, speciellt när jag fick håret tvättat och masserat, då höll jag nästan på att somna.

Mitt hår var ganska slitet efter alla blekta slingor jag gjorde i våras samt efter sommaren, så frisören fick lov att klippa en bra bit. Jag passade även på att färga håret i en så nära nyans till min riktiga hårfärg det bara gick, jag var trött på att ha utväxtskarv!

Det är lite ovant med den mörka färgen, som ju egentligen inte är så mörk, i början. Men man vänjer sig, jag blev nöjd. Synd bara att man ser så blek ut när man har mörkare hår…

1 kommentar

Filed under Hår

One response to “Nyklippt!

Kommentera

