Massa snyggt från Village

Butiken Village har massa snygga inredningsprylar till hösten/vintern. Stegen att hänga kläder på ska inhandlas nästa gång jag besöker en Village butik. Den kommer passa perfekt in i sovrummet och är perfekt att hänga t ex jeans och byxor på! Bokstäverna LOVE tänkte jag handla när jag var i Örebro senast men de var lite kantstötta och tyvärr var de bokstäverna de sista de hade i butiken. När jag var i Linköping besökte jag Village och frågade om de hade bokstäverna där, men de var slut även där, de verkar vara populära!

Tavlorna är snygga att hänga några stycken bredvid varandra och någon av dörrmattorna vore inte fel att ha om det inte vore så att jag har röda inredningsdetaljer i min hall. Tidningsstället slår jag nog till på nästa gång jag besöker Village, perfekt att ställa lästa tidningar i!

Lämna en kommentar

Filed under Inredning, Vill ha

Kommentera

