Snart dags att handla vinterjacka!

Snart smäller det bara till så är vintern här, så det gäller att vara ute i god tid om man vill få tag i en snygg, bekväm, bra, varm och hållbar vinterjacka!

Jag hade hoppats kunna använda jackan jag köpte förra året även i år, men jag är inte alls nöjd med den. Gillade inte alls modellen och dessutom gick dragkedjan sönder efter bara någon månads användning… Nej, den ska kasseras! Precis som förra året har jag ingen aning om vad för typ av jacka jag vill ha! Utan det blir till att springa runt i varenda affär och leta som en tok, som vanligt 🙂 Om två helger ska jag ju upp till Stockholm med syrran och helgen därefter ska vi till Göteborg, så en jacka borde jag kunna hitta!

Jag vet att jag vill ha en jacka i lite längre modell, så att jag slipper frysa om rumpan. Jag tror faktiskt jag är mest sugen på en kappa i år, men vi får se vad det blir. Hittade nedanstående jackor på nätet, men det var ingen som jag föll för direkt… Kom på att jag glömde spana in min favoritbutik Esprit, men det får jag väl göra live istället 🙂

1 kommentar

Filed under Kläder, Mode/Kläder, Shopping

One response to “Snart dags att handla vinterjacka!

  1. Pingback: Ny vinterjacka! « Emelia.nu

Kommentera

