Dags för morgonträning igen!

Imorgon kör spinningen på jobbet igång igen. Jag gillar verkligen spinning men jag gillar inte att gå upp klockan 05.30! Spinningen kör nämligen igång redan klockan 06.00, det kallar jag morgonträning… Jag har blivit en riktig kvällmänniska och är riktigt morgontrött nu för tiden. Förr var det inga problem alls att gå upp tidigt, men just nu blir jag bara tröttare och tröttare för varje morgon som går. Men det är bara att ställa klockan på ringning och gå upp och träna. Det är ju så skönt efteråt!

Jag hade faktiskt tänkt strunta i att gå på spinningen, i alla fall några veckor till. Men förra veckan träffade jag intruktören nere på golfbanan och han sa då att han hoppades på att få se mig till veckan. Så det vore ju taskigt att inte gå… faktiskt så var det ju bra att jag träffade honom, det var den peppning jag behövde tydligen 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt, Träning

Kommentera

