Presenter från världens bästa pojkvän!

Igår eftermiddag när D kom hem från Stockholm efter att ha sprungit Bellmanstafetten hade han med sig två presenter till mig, snacka om att jag blev överraskad! Och glad såklart!

I det ena paketet låg filmen Mr. & Mrs. Smith på blu-ray, en av de bästa filmerna jag sett, så det passar perfekt att ha den på blu-ray! I det andra paketet låg en jätte snygg röd Björn Borg plånbok. Jag tittade faktiskt på den när jag senast var i Stockholm men eftersom jag redan shoppat för så mycket pengar tyckte jag den var för dyr. Detta kom D ihåg och köpte den till mig, jag blev riktigt glad!

Senare på kvällen käkade vi god mat och därefter tittade vi på Mr. & Mrs. Smith, snacka om att kvaliteten blir bra på blu-ray, speciellt då man har en Full-HD tv som vi har!

Redan klockan 23 var vi båda supertrötta så då gick vi och la oss båda två, vilket känns underbart idag. Att få sova 10 timmar i sträck är inte helt fel 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Presenter

Kommentera

