Nya iPod nano

Upptäckte idag när jag läste gårdagens Computer Sweden att Apple släppt en ny iPod nano. Blev genast tvungen att besöka Applestore för att se hur den såg ut och jag blev positivt överraskad!

  • Den fanns i jätte många färger, 9 stycken faktiskt!
  • Den fanns i två storlekar, 8 GB och 16 GB, den har aldrig funnits i 16 GB förut, så det är ett lyft!
  • Man kan se på video på den (det kunde man i och för sig på den förra modelen också…)
  • När man roterar iPoden roterar även bilden, en funktion som tidigare bara funnits på iTouch och iPhone.
  • Den har en skakfunktion som gör att man byter till en slumpmässigt utvald låt vid skakning av iPoden.
  • Den är dessutom mycket smalare än tidigare iPod nano modeller, har en förbättrad och större skärm samt är gjord i aluminium.
  • Den är prissänkt. 8GB kostar 1395 kr och 16 GB kostar 1845 kr, riktigt bra priser!

Beställer ni iPoden från Applestore får man dessutom gratis gravyr på baksidan av iPoden och gratis frakt! Perfekt att ge bort i present med en personlig gravyr på baksidan. Applestore är dessutom den enda försäljaren av den röda iPod nano.

Jag bara måste beställa mig en ny iPod, när jag får lön har vi tyvärr ganska mycket utgifter i och med att vi köpt ny tv och en inspelningsbar dvd, men blir det lite pengar över, utöver lite shopping av kläder såklart, så beställer jag mig en ny iPod, definitivt!

Lämna en kommentar

Filed under Tekniska prylar, Vill ha

Kommentera

