Ensam hemma!

Ikväll är jag ensam hemma. Vanligtvis gillar jag inte alls att vara ensam hemma, men nu på senaste tiden har D varit hemma så ofta att det är riktigt skönt att han inte kom hem idag… (Han ska springa Bellmansstafetten i Stockholm imorgon och tyckte därför det var onödigt att komma hem ikväll)

Efter jobbet tränade jag en timme, sprang/gick, och sedan åkte jag hem till mina föräldrar och åt god fredagsmat. Därefter åkte jag hem och surfade runt lite och bloggade lite och nu äntligen är det dags att krypa upp i soffan med mina sköna duntofflor och ett glas mineralvatten med lime i och se på några avsnitt av Sex and the city. Det är fredag och jag är supertrött så det blir nog inte många avsnitt nu när klockan snart är 22…

Lämna en kommentar

Filed under Härligt, Serier, Tv

Kommentera

