Emelia.nu

För flera veckor sedan registrerade jag en alldeles egen domän hos loopia, nämligen emelia.nu. Men inte förräns idag har jag fixat så att man kommer till min blogg via den adressen. Man behöver alltså inte skriva in emelia.wordpress.com längre utan det räcker med emelia.nu, bra va?! (Självklart kan man fortfarande ange emelia.wordpress.com om man så vill!) I och med detta valde jag också att inte längre kalla min blogg Emelias Värld, utan numera heter den Emelia.nu.

När jag ändå ändrade namnet på bloggen ändrade jag även lite på headern på bloggen så att det blev lite höststämning över den, hösten är ju faktiskt här nu!

Vill du också registrera en egen domän kan du göra det hos loopia, på den här sidan kan du se vad olika domäntyper kostar samt om den domän du vill registrera är ledig. Den domän jag registrerat kostar 99 kr per år…

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

