Höst innebär tjocka härliga koftor!

Jag älskar verkligen hösten, det är nog en av mina favoritårstider. Det är så härligt ute, löv i alla möjliga härliga färger och frisk luft. Dessutom älskar jag att krypa upp i soffan under en filt när det är lite kallare ute. Höst innebär också tjocka härliga koftor som man kan mysa runt i och slippa frysa, det finna massa snygga koftor ute i butik just nu. Handlade ju en jätte snygg kortärmad stickad kofta på Esprit i Linköping som jag älskar, jag ska definitivt satsa på fler härliga koftor i höst!

Lämna en kommentar

Filed under Mode/Kläder

Kommentera

