Det finns inga dåliga kläder – bara bra gym :)

I dag hade jag inte alls någon lust att gå ut och gå eftersom det verkligen vräker ned ute! Men då kom jag på den smarta idéen att åka ned till gymmet på jobbet och gå/springa en timme på löpbandet där, helt perfekt! Det känns alltid så skönt efter att man tränat och jag kan med gott samveta vräka i mig massa gott och onyttigt på min kusins 18-års kalas som jag ska på i eftermiddag 🙂

I förmiddags åkte jag, D och mamma en sväng till Karlskoga. Det blev ingen shopping för min del där, men jag och D tog en varsin sallad på Café Kulan. På vägen hem svängde vi förbi EM så att jag kunde handla Cult Design ramen som jag vill ha till köket, nu har jag nästan allt jag vill ha från Cult Design…

Lämna en kommentar

Filed under Inredning, Shopping, Träning

Kommentera

