Sitting Bull – Nu på big pack!

En av mina absoluta favoritglassar är Sitting Bull från Diplom-Is. Därför blev jag riktigt glad när jag såg att glassen nu inte bara finns som pinnglass utan även på big pack (eller skopglass som Diplom-Is själva kallar det…) Jag köpte mig en förpackning idag när jag var och handlade och det var nästan precis som att äta pinnglassen, vanilj och jordgubbsglass blandat med strössel. Jag har smällt i mig två tallrikar med Sitting Bull-glass under kvällen och det finns fortfarande massa glass kvar 🙂

Lämna en kommentar

Filed under Gott

Kommentera

