Sex and the city filmen är bokad!

I tisdags när jag besökte cdon för att beställa en guidebok över Milano fick jag se att man kunde förhandsboka Sex and the city filmen. Eftersom filmen är grym kunde jag inte motstå att förhandsboka den på blue ray! Den 22 oktober släpps den, så då dimper den förhoppningsvis ner i min brevlåda, en perfekt födelsedagspresent till mig själv, jag fyller nämligen 26 år den 22 oktober! (I och för sig åker jag till Milano den 22 oktober, men då har jag ju filmen här hemma när jag kommer hem :))

1 kommentar

Filed under Film, Shopping

One response to “Sex and the city filmen är bokad!

  1. Pingback: Ikväll blir det Sex and the city på blue ray « Emelia.nu

Kommentera

