Lite ny inredning från Cult Design

I helgen åkte jag runt till 3 olika affärer (Presentboden, EM och Pallmans Produkter) för att leta inredningsdetaljer från Cult Design som jag vill ha, tur att utbudet faktiskt är stort i Degerfors/Karlskoga när det gäller Cult Design! (Det är väl det enda som utbudet är stort inom, förutom pizzerior och frisörer då förstås…!)

Till slut fick jag tag på postern och magneten i serien Retro samt tabletter i serien Rosa. Hittade även den snygga svarta krukan i serien Rosa men den fick jag inte köpa för mamma som var med som smakråd, hon tycker att jag inte ska köpa allt själv jämt utan att andra ska kunna köpa mig saker när jag t ex fyller år. Så jag hoppas på en kruka i födelsedagspresent… 🙂 Ramen jag ville ha gick tyvärr inte att få tag på i svart här i närheten, den fanns i vitt på EM, men det var ju svart jag var ute efter… Fast så här i efterhand har jag bestämt mig för att köpa ramen i vitt i alla fall, det passar bättre tillsammans med de vita ramarna och den vita klockan från Cult Design som jag också har i köket. Så den ska inhandlas till helgen!

 

1 kommentar

Filed under Inredning, Vill ha

One response to “Lite ny inredning från Cult Design

  1. Fin planch! Vet du om den finns den i flera färgställningar?

    Ha en bra dag!

    Kram
    /Johanna

Kommentera

