Mina föräldrar har varit gifta i 20 år!

I onsdags förra veckan hade min mamma och pappa varit gifta i 20 år! Något vi självklart firade! Vi gick ut för att käka mat på kvällen. Tog bilen ned till Degernäs Herrgård men där var det fullt, så vi åkte vidare mot Karlskoga och Katrinedalskrogen där vi åt jätte god mat!

Tänk vilken lång tid 20 år är, jag är otroligt glad över att mina föräldrar har hållit ihop så länge. De träffades faktiskt redan när mamma var 13 år och fortfarande lekte med Barbie docker… hon har faktiskt berättat att det var så! När pappa kom förbi gömde hon dem i garderoben! Trots att de hållit ihop så länge tycker jag fortfarande att de ser ut att vara kära, hoppas det fortsätter på det viset, kan inte tänka mig ett liv utan att mina föräldrar är tillsammans. De bästa föräldrarna som finns!

Lämna en kommentar

Filed under Härligt, Party, Roligt

Kommentera

