Coolt med Doodles hos Google

Min absoluta favoritsajt är helt klart Google! Den är även den sajt jag besöker mest. Vet inte hur jag skulle klara mig utan Google!? Google tar ju reda på allt åt mig, vad jag än behöver ha reda på så får jag svaret av Google!

En rolig sak med Google är att de ritar om sin logotyp lite då och då, nu under OS har de haft en ny logotyp varje dag som är inspirerad av OS, riktigt roligt! Så varje dag när jag besökt Google har jag blivit glad bara av att se deras logotyp. Jag gillar nämligen när det händer något nytt på en sajt!

Om omritad Google logotyp kallas för en Doodle.  Här kommer några av de Doodles som funnits hos Google de senaste veckorna, alla OS inspirerade!

Lämna en kommentar

Filed under Roliga siter, Roligt

Kommentera

