På tåget på väg från Stockholm

Nu är helgen i Stockholm över för den här gången! Hade tänkt mobilblogga hela helgen men kameran på min mobil gick sönder när jag satt på Pizza Hut i fredags kväll, så himla typiskt! Just nu lånar jag D’s iTouch så att jag kan surfa lite, jag får abstinens när jag inte kan blogga… Frågade D om jag fick låna hans mobil under helgen men eftersom han hatar att jag bloggar hela tiden sa han nej, jag blev riktigt sur och arg! Så det blev helt enkelt inget bloggande…
Jag shoppade en hel del i helgen, både på stan och i Vällingby Centrum, kul med lite nya höstkläder! Jag får visa imorgon vad jag shoppade, kommer faktiskt inte ihåg allt just nu, men det blev några tröjor, ett par jeans och ett par snygga skor!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

