Nya grejer!

Idag har jag hämtat ut två paket. Ett från Halens med bäddseten och lakanen som jag beställde förra veckan och ett från Vit Design med skålarna samt tidningsstället som jag beställde i helgen.

Jag är nöjd med allt förutom lakanen som jag trodde skulle vara mycket mörkare blå… Det var lite synd, nu kommer de inte alls passa till bäddseten jag köpte! Såg nu att det på Halens hemsida finns två olika blåa fäger på lakanen men man kan endast välja en av dessa färger att lägga i varukorgen, typiskt att det var den ljusblåa och inte den mörkblåa! Men det är sånd som händer. Får helt enkelt använda dessa laken tillsammans med ett annat bäddset jag har.

Skålarna passade perfekt i mitt vardagsrum där jag har grönt som accentfärg. Även tidningstället var snyggt men jag är inte helt säker på om jag ska ha det på köksbordet eller inte. Blev snyggt, men vet inte om det passar in i ett kök!? Kanske ställer jag det i datorrummet istället… Det går ju att hänga upp tidningstället på väggen också, men jag är lite emot att hänga upp saker och göra stora hål i en hyreslägenhet, inte så kul att behöva tapetsera om när man flyttar i framtiden!

1 kommentar

Filed under Inredning, Shopping

One response to “Nya grejer!

  1. Vilka fina inköp du har gjort! Jag är sugen på att beställa skålen nyttig, den var riktigt fin. Kram Sandra

Kommentera

