Vill ha från Cult Design!

Efter att ha kikat runt lite bland höstnyheterna från Cult design har jag fastnat för några saker som jag kommer inhandla till köket. Till en början gillade jag inte alls serien Retro men desto mer jag sett inredningsdetaljerna därifrån desto mer gillar jag dem. Framförallt den coola postern i tyg som man kan sätta på väggen och den coola magneten som matcher perfekt till! De turkosa detaljerna på postern och den turkosa färgen på magneten kommer passa in perfekt i mitt kök! Jag har ju sedan tidigare några saker från serien Rosa i mitt kök och väljer därför att byta ut mina rosafärgade tabletter från vår/sommar kollektionen mot svarta och matchar den vita krukan från serien Rosa med en svart, det blir snyggt i fönstret!

Det finna massa andra saker som jag skulle vilja ha, bland annat några saker från serien Blandverk till vardagsrummet. Men det går ju inte att köpa nya saker varje säsong, tyvärr! Hoppas ni inte missad att det går att handla samtliga produkter från Cult Design på nätet på nätbutiken miasonline. Där kommer jag klicka hem de saker jag vill ha om jag inte hittar dem i en butik i närheten. Frakten kostar endast 65 kr och det är det värt!

1 kommentar

Filed under Inredning, Vill ha

One response to “Vill ha från Cult Design!

  1. Pingback: Lite ny inredning från Cult Design « Emelias värld

Kommentera

