Ny almanacka

Trots att jag inte pluggar längre (i alla fall inte annat än på distans…) och inte har en ny termin att se fram emot vill jag ändå, precis som alla som börjar skolan snart, ha en ny almanacka. Det ska inte vara vilken almanacka som helst, utan den ska vara snygg och helst ha lite extra cool funktionalitet. Jag beställda därför en egendesignad almanacka från Personlig Almanacka idag! Ändå sedan jag fick nys om denna sida för nästan precis ett år sedan har jag velat ha en, men istället för att köpa en till mig själv har jag gett bort den i present två gånger, en gång till syrran och en gång till D’s syster. En perfekt present eftersom man själv väljer utseende och innehåll på almanackan, man kan dessutom skriva något personligt på insidan av almanackan!

Så här valde jag att designa min almanacka:

1 kommentar

Filed under Plugg, Roliga siter, Shopping

One response to “Ny almanacka

  1. Pingback: Almanacka i fel (men ändå fin) färg… « Emelias värld

Kommentera

