Helgen spenderas i Stockholm

Jag ser verkligen fram emot helgen, den ska jag nämligen spendera i Stockholm tillsammans med D! Det ska bli grymt skönt att göra någonting annat än att bara vara hemma och dega i lägenheten, jag behöver verkligen hitta på nått som inte hör till vardagen! Riktigt skönt på ett sätt att D jobbar i Stockholm för då kan man besöka Stockholm lite då och då, förhoppningsvis oftare än vad jag gjort den senaste tiden!

På fredag ska D möta mig vid centralstationen och därefter blir det kvällmat på min favorit Pizza Hut. Fattar inte hur de kan göra så grymt goda pizzor!? Där sitter vi nog en stund och sedan är det dags för sängen. På lördag åker vi in till stan igen, denna gång för lite shopping, det borde ju ha kommit in massa höstkläder vid det här laget! Det blir inte bara shopping, utan fika och mat måste vi ju ha i magen 🙂 Kanske avslutas kvällen med en film på bio!? Söndagen ska spenderas i Vällingby Centrum. Har endast varit där en gång tidigare, men det var riktigt bra, trots att inte köpcentrumet k:fem öppnat ännu, så nu när väl shoppingen vara ännu bättre! Det var i Vällingby centrum som jag och D shoppade de snygga lampskärmarna till vårt kök! På söndag kväll bär det av hemåt igen, förhoppningsvis efter en underbar helg med bra shopping!

Lämna en kommentar

Filed under Roligt, Shopping

Kommentera

