Jag vill också ha gratis biobiljetter och presentkort :(

På i princip varenda blogg jag besöker görs det reklam för gratisbio, de får gratis biobiljetter och presentkort på flera hundra utan att göra någonting annat än att lägga en länk i ett inlägg eller shoppa på vissa sajter genom en länk på gratisbio.

Jag är också medlem på gratisbio och är sur för att jag inte får hem gratis biobiljetter och presentkort. Men det är inte så konstigt eftersom jag inte gjort någonting för att samla poäng! Samla poäng gör man genom att värva andra medlemmar, delta i undersökningar på gratisbio eller genom att shoppa på olika sajter på nätet. Läs mer om hur det fungerar på gratisbio!

Vill du också bli medlem på gratisbio, klicka här så får du dessutom 75 startpoäng!

1 kommentar

Filed under Allmänt

One response to “Jag vill också ha gratis biobiljetter och presentkort :(

  1. dom andra bloggarna gör ju inget heller egentligen för sina poäng dom får ju bara poäng för att dom är kända och deras läsare reggar sig. tycker det är orättvist. för en vanlig människa lyckas ju inte värva massa folk om hon inte tjatar hål på hur många som helst

Kommentera

