En mardrömsnatt…

I natt sov jag inte alls bra… Vet inte om det var för att jag såg ett avsnitt av Mord i Sinnet i sängen innan jag somnade in eller för att jag har jour och är nervös att någon ska ringa mitt i natten… Mina mardrömmar bestod i alla fall av massa joursamtal till min mobiltelefon och även några utryckningar där jag försökte hjälpa till utan att klara av det. Även fast jag hade högsta volym på mobiltelefonen hörde jag aldrig vad den i andra änden sa, jätte jobbigt. D hängde med mig på en utav utryckningarna och när vi kom fram var det inte alls jobbet vi kom fram till utan mer ett koncentrationsläger… I den sista mardrömmen jag hade cyklade jag och D ut i skogen och blev jagade av två killar på moped som försökte döda oss, usch vilken hemsk natt!

Lämna en kommentar

Filed under Jobbigt

Kommentera

