Snyggt påslakanset!

Igår fick jag en katalog från halens i brevlådan. Jag slängde den bara på köksbordet eftersom jag aldrig handlat något därifrån förut och inte var speciellt intresserad av att göra det heller. Lite senare på kvällen när jag går in i köket får jag se ett jätte snyggt påslakanset på bild på baksidan av halens katalogen. Jag tittar lite närmare och ser att det endast kostar 99 kr samt att den vinröda färgen på stjärnorna och ränderna skulle passa perfekt med den röda färgen på den beställda tv’n till sovrummet. Så jag besöker för första gången halens hemsida och beställer 2 stycken påslakanset, jag slänger även med 2 blåa lakan till beställningen. När jag ska betala ser jag att det finns ett fält där man kan fylla i en erbjudandekod. Jag tittar på katalogen jag fått och ser att det står en erbjudandekod bredvid mina adressuppgifter, så jag anger denna kod. Det var tur att jag upptäckte detta för detta innebar att jag fick 100 kr rabatt på min order! Det var inte dåligt! Tydligen kommer jag även få en sjal på köpet, men den var inte alls snygg… men jag kan väl alltid ge bort den till någon! För min del hade det räckt med 100 kr rabatt!

1 kommentar

Filed under Inredning, Shopping

One response to “Snyggt påslakanset!

  1. Pingback: Nya grejer! « Emelias värld

Kommentera

