Topp 10 böcker

Ända sedan jag köpte min första Topp 10 guidebok har dessa guideböcker varit mina favoriter. Så när de sålde massa av Topp 10 guideböckerna för bara 59 kr/st på Coop Forum slog jag till på flera stycken över olika städer (och ett land) som jag vill besöka eller vill besöka igen.

I dessa guideböcker finns alltid jätte bra kartor över staden och även dess tunnelbanesystem om sådant finns. Man får även tips på de 10 saker man absolut inte får missa i staden samt massa annat såklart, böckerna är ju ganska tjocka! Det finns tips på sevärdigheter, på hotell, på restauranger mm. Helt klart den enda guidebok man behöver om man ska besöka en storstad!

1 kommentar

Filed under Böcker, Resa, Shopping

One response to “Topp 10 böcker

  1. De där böckerna är verkligen bra!
    Fast jag blir så full i skratt varje gång vi kommer hem från en resa och tittar på bilderna. Nog sjutton lyckas vi få med en bild där någon av oss står i någon ”typisk miljö” och håller boken hårt tryckt mot bröstet 😀 Skulle kunna funka som reklam kanske?

Kommentera

