Lyxhelg i Stockholm tillsammans med syrran!

När min syster fyllde år i maj fick hon en biljett till Footloose av mig. Jag hade även köpt en biljett till mig själv så att vi kunde åka upp till Stockholm tillsammans över helgen, se på föreställningen, sova på hotell och shoppa höstkläder, det ska bli riktigt lyxigt!

Idag bokade jag hotell. Det blev Nordic Sea Hotel, dels för läget men också för att den berömde isbaren ligger i just det hotellet. Jag hittade ett paketerbjudande som inkluderade en natt på hotellet, frukostbuffé, entréavgift till Absolut IceBar Stockholm samt isglas och vodka drink på rummet. Detta kostade 1570 kr, vilket jag tyckte var ett bra pris! Bara entrén till isbaren kostar nämligen 180 kr/person.

1 kommentar

Filed under Händelser, Härligt, Shopping

One response to “Lyxhelg i Stockholm tillsammans med syrran!

  1. Pingback: Beslutsångest! « Emelias värld

Kommentera

