Härlig kväll på restaurang Lilla Världen

Eftersom det var en av sommarens finaste och varmaste kvällar igår frågade jag D om han hade lust att äta på restaurang Lilla Världen på kvällen, som tur var hade han det 🙂

Så jag hämtade upp D vid tåget och sedan åkte vi till Lilla Världen. På onsdagar serveras det grillbuffé på Lilla Världen och det var riktigt gott! Jag åt fläskfilé, kycklingfilé, grillspett, bearnaisesås, tzatziki, klyftpotatis, sallad och vattenmelon, allt detta för bara 149 kr, man fick dessutom äta hur mycket man ville! Vilket jag i och för sig inte tjänar något på eftersom jag bara orkar en portion…

Läget på Lilla Världen är helt underbart! Det ligger precis vid vattnet i solläge. På slutet av vår måltid fick vi dessutom se en underbar solnedgång, när solen gick ned bakom träden. Det var helt enkelt en underbar kväll!

1 kommentar

Filed under Härligt, mat

One response to “Härlig kväll på restaurang Lilla Världen

  1. det är bättre att en platta med italienska pasta

Kommentera

